Välkommen! I en djungel av bakbloggar vill vi göra en blogg med det vi saknat hos andra. Här vill vi att ni ska känna er som hemma, hitta inspiration och roliga tips. Från det allra enklaste till det lite mer avancerade. Vi kommer inte bara att visa det vi lyckas med utan även det vi misslyckas med, så ni slipper gå i samma fälla. Vi har även lite smått börjat baka på beställning. Så hör av er om ni hittar något ni gillar:)


/Annett & Sofia



tisdag 6 mars 2012

Miss Cupcake 2012


Jag har för första gången lämnat in ett bidrag till Miss Cupcake 2012. Var sugen redan förra året men vågade aldrig. När man ser alla fina bidrag som lämnats in sjunker självförtroendet, men i år kastar jag mig ut och gör ett försök:) Som ni ser så är cupcaken inspirerad av dotterns 1-års tårta. Den var jättekul att göra så vi får se om jag lämnar in något mer bidrag till tävlingen. Gå gärna in och rösta på mitt bidrag här
Jag använde receptet till Popcorn cupcakes när jag gjorde denna cupcake.
Den är täckt med sugarpaste och dekorerad med sugarpaste, smörkräm, glasstrut, silverkulor och sockerpärlor.
/Sofia
Beställa tårtor och cupcakes Tdaholm Habo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar